BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday 31 March 2012

muhasabah diri

乂Assalamualaikum



hew hew hew , wa da dapat kerja yang wa mintak mintak itu tempoh hari , perghhhhhh m rasa cambest jew an an an ?
hahaha , sembang banyak tarak guna la kan ?
kerja dulu , tengok camne prestasi , buat over-time banyak banyak , dapat gaji apa semua baru la best sembang menyembang kan kawan ?
takpe takpe , lu orang tunggu jew , sebab wa memang da tanam satu nekad kt dalam diri gua nie yang wa nk jadi berjaya da sekarang , wa da tak nak bazirkan masa untuk benda benda yang takde pekdah apa semua nie .


lagipun , wa da rasa macam ada reason , sebab dan juga musabab kenapa wa kena kerja keras , cari duit da apa semua nie .
wa da rasa macam ada someone yang begitu penting bagi diri wa , ( walaupun beliau cam takde sedikit respon dekat gua an )
hew hew hew , tapi apa nak buat , boleh juga aku buat sandaran bagi hatiku untuk kuatkan semngat buat kerja demi seseorang kan ?


da banyak melalut da nie , ouke opuke semua , gua blah dulu la yer , da rasa pening nak muntah muntah bagai la plak wa rasa nie , burpppppp ~


Assalamualaikum dan doakan gua yang terbaek yer semua (=

0 kata-kata si hidup: