BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday 22 January 2012

Ketidakpuas hatian

hari ni wa nk citer pasal perasaan hati wa jew kowt .
biasala kn bila da awek nie kan ,
dpt yg cantik , cun dan meletup pun susah nk jaga ,
mana x susah nya , asyik kena usha dek mamat lahabau yg reti nk sondol pantat anak dara org jew ,
asal nampak awek cantik jew trus kepala otak pikir nk rembat pantat ~
aku xpaham btul la nan manusia zaman sekarang nie , suka jew buat mende-2 plik .
haish ,  dan lagi satu klu da dapat awek yg muka ntah hape-2 yg agax-2 da mcm tongkang berderai pun amat susah jugak dlm dunia zaman skrg ,
yelakan , masakan aku xkn ckp camtu , sume org asik pandang-2 jew kt kite kn ,
pikitan diorang bkn lg pikiran kotor time tu namun pikiran yg mengata tahap cipanzi zoo negara .
korg mmg jantan yg cam babi btul .
klu pompuan plax tgk kite kapel dgn awek yg muka buruk ,. mesti kata . " eleh , aku lg cun dari awek dia tu" dan lg trus menyambung , "ala , dia kapel sbb nk amik duit dan rete pompuan tu jew pown , lelaki , biasala"
korg nipun cam haremmm gax wahai betina !
panas tol aku nan statement-2 yg cam babi camtu . weh langau bodoh , korg blh tahu kew samada seseorang tu ikhlas kew tidak ? kew ko nie ada mukjizat yg mcm bila tgk sorg-2 tu blh taw apa niat org tu ? cam haremmmm Jay tol !
pastu yg betina-2 dan pompuan plax asyik nk ckp , lelaki sume sama jew , nk pantat jew lettew , pastu tinggal . wei bangsat , korg igt sume lelaki atas dunia nie same jew kew sume ? konek laen-2 saiz , laen-2 kaler lar bangsat ! klu yg jenis jujur cam aku nie amacam ? (ouke , perasan jup ) korg mmg akan ckp poyo dan lagak jew lebih , tp korg taw kew perasaan aku camne ? xpernah taw dan xkn taw . perik untuk dipermaenkan , asik aku jew yg setia , da mcm lembu plak diriku ini merasakan , tp apakan daya, sayang melampaui segalanya . laen kali klu nk kapel jangan ponah ekau sume nk bajed gus-gus taw sume isi hati pasangan masing-2 .
oukebai ~

0 kata-kata si hidup: